Seppo

8. OLS Formulakisa 25.3.2024 = lopputulokset. Kaikkiin 8. Formulakisaan osallistui arvontaa varten: Pöntinen Raija - Rajala Seppo - Rousu Esa - Tolonen Hannu - Korkala Tuomo ja Lievonen Mailis.

Mailis

Hienoa Hannu oli kiva seurata vierestä!

Seppo

7._OLS_Formulakisa_11.3.2024. Viimeinen 8. Formulakisa siirrettiin pelattavaksi maanantaille 25.3.2024 klo 17.30. Samassa kisassa on mukana myös VIULUKISA.

Veikko

Hei M4 joukkue. Laitoin nimeni joukkueeseen kannatusjoukkoihin ja varajäseneksi. Tulen katsomaan ja kannustamaan lohkovoittoon. Otan keilabägini mukaan ja voin pukea pelipaidan, jos tarvetta on ja joku estyy. Luultavasti ei ole vaan hoidatte homman kirkkaasti kotiin. V1 joukkueelle myös kannustusta 14.3. Vuokattiin. Vuokattiin en lähde varalle... liian pitkä matka ja sitten se toinen syy...ei osu taskuun!!?? Ei edes siihen vasemmanpuoleiseen............

OK tehdään noin. Omilla autoilla menemme Kempeleeseen

Veikko